RAKAN YANG SUDI MEMERIAHKAN BLOG INI

Wednesday, April 2, 2014

Majlis Pertunangan De

Assalamualaikum,

Sabtu lepas kakmah menghadiri majlis
pertunangan Dee, anak lelaki besan
kakmah. Nilah hasilnya yang
dapat kakmah jadikan kenangan.

Anak, menantu dan cucu kakmah,
santai lepas makan

Ada yang dah tertidur, 
maklumlah tengahari, masa tidur
anak-anak.

Hantaran kedua belah pihak,
sirih junjung warna kuning,
Dari pihak lelaki kepada perempuan,
Sirih junjung warna putih dari
perempuan kepada lelaki.

Ada Secret Recipe lagi,
kat mana ada jual, kakmah pun tak tau,
munkin mereka keRaub pagi tu agaknya.
Kakmah ambil bau je hehe..

Ok, enjoy,

See you soon, 
( ambil perkataan cucu kakmah umur setahun setengah )

Wassalam.

2 comments:

  1. Udah bertunang, tak lama lagi nikah dan kenduri besar pulak kak mah kan..

    ReplyDelete
  2. Betul sangat Che Mid, hujung tahun ni kut kenduri besarnya, kenduri hari tu pun sehari selepas aki dia dikebumikan, kenduri berlarutan dengan kenduri arwah pulak.

    ReplyDelete