Sunday, 14 June 2020

Assalamualaikum

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, akhirnya Kak Mah dapat kembali ke arena berblog ini. Rindunya kat blog lipislady ini, lebih enam bulan tak dapat berblog akibat komputer/laptop kak Mah yang bermasaalah ini. Moniter laptop Kak Mah ni dah expired langsung tak boleh buka, menyebabkan Kak Mah tak boleh nak buat apa. Akhirnya kak mah terjebak dengan YouTube ajalah, sebeb YouTube mudah di buka dengan telefon aja.

Walau bagaimanapun, semalam ajak anak beli moniter barulah, kut-kut boleh sambung ke laptop, alhamdulillah boleh. Tapi ada banyak masaalah lagi neh, buka internet tak berapa laju, mouse bermasaalah, keyboard pun masaalah sikit,tapi tak kisahlah tu, janji Kak Mah dapat berinternet.

Rindu juga dengan blog kawan-kawan, walaupun tak selalu berkunjung, tapi kadang-kadang menjenguk juga. Semuga lepas ini tiada lagi masaalah seperti ini supaya Kak Mah dapat sentiasa meng update blog ini.

Semuga jumpa lagi,
Wassalam



8 comments:

  1. Wkmsalam
    Bolehlah aktif semula berblog selepas ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inn Shaa Allah WP, terima kasih, ternyata saya tak keseorangan disini..

      Delete
  2. wsalam, patutla lama menghilang kak ingatkan kot merajuk ke apa hehehhe...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah
    lepas nih kasi sehari dua artikel lah
    cover balik 6 bulan tu
    hehehe

    ReplyDelete
  4. sama la kita.. cuti berblogging berbulan2. la ni baru mood dtg balik.

    ReplyDelete
  5. orang puang tulen dikuala lipis memang cerahkah kulitnya? Sajja nk tahu kot² ada kacukkan acheh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayah saya kacukan katanya, tapi tak pasti sangat dari mana..

      Delete