Wednesday, 12 May 2010

Sup Bontot

Assalamualaikum,


Ada orang pernah rasa ke sup ni, sup bontot lembu?

Hehehe..sebenornya sup ekor, tapi deme nih tak reti menterjemah,
ada ke tail jadi bontot, tak taulah kut2 betul2 bontot lembu, atau saja
untok tujuan promosi, wallahhualam...

Yang pastinya jangan banyok sangat makan mi maggi,
(apa pun mi segera yang dalam kampit begini dipanggil maggi, begitulah popularnya maggi )
nanti lemoh badan.

Sekian Wassalam.

12 comments:

  1. salam LL
    KE KE KE..
    makan bontot lembu gamaknya
    orang2 indonesia tu?
    muahh..muahhh

    ReplyDelete
  2. Kalau ayam d sebut BULI hehehe nasib kawan haram x minat makan mee segera ini drp dulu kini dan selamanya....huhuhu

    ReplyDelete
  3. Makanan asasi bebudak asrama dulu2.... Nok try la sup bontot ni..hehe

    ReplyDelete
  4. Makanan asasi jika keadaan terdesak sementara menunggu Gaji..

    ReplyDelete
  5. salam weh,
    kdg2 sngaja dibiorkan nama cenggitu sbb ada tarikan komersial.

    "sup bontot?" iskh... :) xdpt keh mbayangkan kalau makna selapis.

    ReplyDelete
  6. Mana kedai jual mi ni, koi nak rasa! ;);)

    ReplyDelete
  7. heh mie musim perbicaraan le ni

    ReplyDelete
  8. Aisehh...x leh tgk muntut ayam...hehehe

    ReplyDelete
  9. skrg pun tgh hot citer pasal bontot je.alahai dunia...macam2 da....

    ReplyDelete
  10. Sebesar itu ke buntut lembu dalam bungkusan mee segera tu? Kalau betul, bertuah!

    ReplyDelete
  11. salam..

    wakakaka,baler tak berani koi nak makan kala bontot lembu.

    ReplyDelete