Tuesday, 9 November 2010

Akibat Jarang Online

Assalamualaikum

Inilah akibat jarang online, traffic semakin menurun. Pendapatan tak usah
ceritalah, takada lalu dah. Aduh bilalah nak selalu online ni..Adakah kawan2
pun dah semakinmelupakan lipislady. Walau bagaimana pun lipislady
munkin akan mengadakan sedikitkejutan menjelang tahun baru nanti,
insyaAllah, lambat lagi weh. masih ada 27 hari untukmelangkah ketahun
baru Hijrah, dan masih ada 52 hari lagi untuk ke tahun Masihi.
Apakah anda semua dah bersiap dengan azam baru ke? lagi2 azam. hemm..

Sekian dulu, Wassalam.

11 comments:

  1. kejutan mende tu? jengjengjeng. mendebarkan betul. hehehe

    ReplyDelete
  2. salam..
    salah satu cara nak tambah traffic
    tanpa blokwalking..cer baca entri terbaru
    koi..harap boleh membantu..

    ReplyDelete
  3. waaaa tak saba nak terkejut nih

    ReplyDelete
  4. Aok bz amat ke te..tak aper pelan pelan..

    ReplyDelete
  5. Heran juga koner nyoroknya aok
    tak pelah pelan2 kayuh kat dek org tu :)

    Kome inget sokmo ker aok tu, semoga sihat sokmo:)

    ReplyDelete
  6. Berblog mengikut keselesaan diri....

    ReplyDelete
  7. Sama macam kak Zai bila ada masa baru berblog.InsyaAllah ada ramai kawan2 yang sudi ziarah.

    ReplyDelete
  8. Jarang online kerana bersebab..macam saya skg nih tgh dok bz ngan keje..sesekali je dpt mencelah..apepun utamakan yg utama dulu..

    ReplyDelete