Saturday, 14 November 2009

Anok Sapalah Nih??????


Assalamualaikum,
Weh rodong, acu tengok sikit menda adik kite nih beli?. Gaya nye teh macam baru balik sekoloh, pakai uniporm sekoloh lagi. Baju kurung putih, ni mesti ugama Islam. Dan jangan lupe yek tengok juge sapa yang jual " BARANG" tuh.

Sekian, Wassalam. 

14 comments:

  1. Salam LepihLady..
    Beli air tin cap kepala anjing dak?..agoknye deme te haus ngat..tak pun kedai te takde jual air lain dak?..

    ReplyDelete
  2. Silap2 ada cop halal kat tin tu..
    haru..haru..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,

    * En Relevan, ni bukan dahaga sebarang dahaga, kala rohani dia dahaga inilah jadinya..

    * InsyaAllah, Sama2lah kita mohon perlindunganNya yee cikgu Hani...

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum,

    En LanaBulu, UNDERTABLE punya cop halal,
    Tak mustahil yek...

    ReplyDelete
  5. bebudak zaman sekarang....apa yg koi dpt kate...popalih...dasyat.

    ReplyDelete
  6. Jangan kabor islam aje pakai baju kurung gitu cine andia pun pakai baju kurung putih masa gi sekolah...air bender dia beli kashsebut ker?

    ReplyDelete
  7. lupe kash nok sebut tadi mekala air itu hok tokey kena pekerje kena hok tukang pungguh kena hok tukang jual yang paki tudung putih tu pun kena...maruuuu...

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum,

    * Weh cikgu Jang, internet, telefon bimbit, diantara sebab bebudok sekarang runtuh akhlak.

    * Cikgu Idi, keh tak berapa tau ttg Islam Hadhari..

    * En. Yassin, Itulah namanya air keh nok keh sebut..

    Tidak syak lagi
    Semuanya tak dapat lari.

    ReplyDelete
  9. Salam Lady..Kat lepeh ke lady? Deme ingat air sejuk..

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum, cikgu, memang sejuk pun baru keluar dari peti ais, hehehehe

    ReplyDelete
  11. kat mana ni??tengok baju macam 7E..ntoh lah..ini ander cerite sikit nak kongsi...

    hmm sepatutnye 7 eleven tak jual lagi arak kat tempat tempat yg majoritinye muslim,tengok ape dah jadi..arak senang didapati disitu..koi pernah komplen dulu masa 7e tempat koi ander jual arak..sekarang dok lagi dah..mungkin takut kena bakor dek org kampung agoknye..

    anok sape la te yek..dia jahil atau buat-buat jahil..

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum,
    Itulah En, Mazru, memang patut pon kala deme tak jual arok, sebab yang selalu masuk 7E nih orang melayu jer, kala cina dia nok minum, dia masuk kedai arok..dan yang keje situ pon semua budok melayu..kesian deme tuh, mendalah hukum duit gaji deme tuh.....

    ReplyDelete