Monday, 4 June 2012

Kakmah Tengah Boring

Assalamualaikum,

Selamat malam Isnin, oppss, dah pagi rupanya..
Sebenarnya kakmah ni tengah boring sebab tak boleh nak upload 
gambar dari telefon ke komputer. Kabel telefon kakmah hilanglah plak.
puas dah kakmah cari, tak berjumpa. Kakmah rasa tak lengkap
kalau buat entry tak ada gambar. Tadi kakmah bw terjumpa
plak gambar ni kat sini. kakmah pun pinjamlah.

Kakmah suka sangat tengok barang2 kreatif macam ni
apa lagi kalau ianya berwarna warni macam dalam gambar ni hah.
segar rasa mata memandang. Ini bukan kakmah yang buat,
tapi kakmah ambil gambar ni dari sini. bukan apa, sekadar
nak kongsi je gambar ni dengan peminat crochet yang  
datang mengunjungi blog kakmah .

Tengoklah kreatif betul, kakmah tak terfikir langsung nak buat macam
ni pada kerusi dirumah kakmah yang dah nampak buruk sangat tu.
tapi kat sini mem ni dah lakukannya. Cantik, memang cantik.
Inilah namanya kerusi lama tukar baru. 
Tukar kulit je.

Oklah kakmah undur diri dulu.
Jumpa lagi,

Wassalam.

10 comments:

  1. masyaAllah...
    ini bukan jer kreatif, tp tetlebih rajin, kan kakmah? kalau saya nak tukar baru beli jer yg baru hahaha..

    saya pun minat benda2 camni tp selalu terlebih fikir, eg : nanti bila dah kotor, camner nak bukak, nak cuci...

    agak2 renyah - forget about it! hahah

    tahun ni amik upah jahit baju raya tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sallam Q,

      Kakmah pun kakadang2 ada juga fikir macam tu,
      tapi kalau dah nak buat tu terus je buat, fikiran tu tolak tepi.
      InsyaAllah Q, kalau ada orang hantar, kakmah nak jahit juga sikit2..

      Delete
  2. Salam, lawo weh kerusi tu :)
    jangan boring2 cer bawak dengor lagu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W,Sallam En Yassin,

      Lama aok tak datang sini yek,
      Mana tak boring nye weh, keh tak
      buleh nok letok gambo
      dalam blog neh, Hehe gitu yek,
      kalau tengah boring dengo lagu..
      Nanti keh pasang lagu.

      Delete
  3. syieda suke tengok barang2 macam ni. terasa nak lengkapkan rumah dengan semua ni. tapii..... kene ade rumah sendiri dulu la. hikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sallam Syieda,

      Sama macam kakmah lah yee,
      InsyaAllah tak lama lagi dapatlah
      Syieda rumah sendiri tu..

      Delete
  4. cantik dan kreatif...
    kena rajin sikit ye kakmah klu nak buat alas spt tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sallam Sal.

      Biasalah, nak buat apa2 pun
      mesti kena ada rajin,
      Kalau tak kerja tak menjadi.

      Delete
  5. kak mah salute rjinnya. mesti kak mah ni rajin menghias rumah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sallam Cik Ina,

      Rajin Cik Ina,
      tu pun kalau ada masa,
      haha...sekarang sibuk sikit..
      Rumah pun dah bersepah2.

      Delete