Tuesday 21 July 2015

Sallam Shawal

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, rasanya masih belum terlambat untuk mengucapkan Sallam Shawal kepada sahabat alam maya kakmah dan semua pengunjung blog lipislady ini. Walaupun Aidil Fitri dah 5 hari berlalu namun kehangat Aidil Fitri masih terasa disana sini. Kunjung mengunjung masih berjalan walaupun hari ini dah ramai warga kota yang dah pulang semula ke kota, kampung-kampung yang seminggu yang lalu begitu meriah kini sunyi kembali kerana esok anak2 dah mula sekolah semula.

Apa khabar rakan-rakan blogger dan rakan-rakan alam maya kakmah semua, harapan kakmah semuanya gembira menyambut Aidil Fitri dan Shawal ini. Semuga semuanya berjaya menghabiskan puasa dibulan Ramadhan yang lalu. Kalau tak habis tu semuga berkesempatan untuk menggantinya dibulan Shawal ini disamping melakukan puasa 6 dibulan Shawal ini.

Kakmah pula, sejak mula puasa sebulan yang lalu tutup komputer, baru malam ini dapat buka semula komputer. Waduhhh...celcom,..lembab bukan main lagi, macam orang yang terlebih makan lemang hari raya saja gayanya. Lemah longlai, dari setengah jam yang lalu baru sekarang dapat buka blog ini...

Bulan puasa ari tu kakmah terpaksa tutup komputer selama sebulan sebab kakmah berniaga di bazar ramadhan. Bukan saja aktiviti berblog yang tergendala, malah semua aktiviti harian yang lain kakmah hentikan untuk beri tumpuan pada memasak dan berjualan disiang hari.

Alhamdulillah hari ini bermula kembali aktiviti berblog dan aktiviti -aktiviti harian yang lain. Itu pun sekadar mengucapkan Salam Shawal dan Salam Aidil Fitri kepada sahabat2 semua.

Wassalam dan semuga jumpa lagi.


No comments:

Post a Comment