Tuesday, 15 December 2009

Sayangku

Assalamualaikum.

Tiada kata secantik bahasa nok ku ucapkan betapa sayangnya aku kepada mu. Namun apakan daya, keh dah tak ada daya upaya nok berkata-kata. saksikanlah sendiri buktinya..

Sekian, Wassalam.

15 comments:

  1. Kome dulu memula beli kereta gitu juge..nalor tido dalam kereta..

    ReplyDelete
  2. Tahap tenat pemuda dalam gambar ini..

    ReplyDelete
  3. ini orang kata tido dengan motor..

    ReplyDelete
  4. Kah..kah..kah... Kritikal wehhhh..

    ReplyDelete
  5. Ni maru nok menikoh..Tahap kritikal budok ni.. Baik aok bawok berubat dgn Pak Anjang Man di felda kechau..he he

    ReplyDelete
  6. Ingatkan selama ni orang cakap je, ander sungguh rupanya ye orang gini. Soh motor baru. Tayor belum kotor.

    ReplyDelete
  7. ade org nok cuti ke motor tu...smpai gitu sekali sayangnya..

    ReplyDelete
  8. Ni tahap raban doh nei...kadang motor mandi dulu dia mandi kemudian...hehehehe

    ReplyDelete
  9. senang, bangun pagi..start moto terus ke surau..kekekeh

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum,

    * Hehehe...tenat bete aok kelopok ungu, sampai tido dalam kete.

    * Sayang punya pasal en Relevan..

    * Endiem, memang, tido dengan moto, makan dengan moto, mandi dengan moto...

    * Yeelah echam, maru budok nih...

    * Cikgu lano, keh dah bawok dah ari tuh, Pak Anjang Man dah tak ngubat orang katanye..dah nye waris ke pak Andak Mat pulok..

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum,

    * Moto baru lah tu eL sebab ke sayang sangat, kala dah lama agok keh mandang nye pon tak endok..

    * Sayang yang tak bebeloh bagi tu cikgu jang..

    * memang raban en yassin budok nih..tak retilah keh..

    * harap2nye gitulah sha, tapi menkala stat moto tengoh tido tak jadi ke menda juge..

    * hehehe, gitulah gayanya daun bidara..

    ReplyDelete
  12. Boleh selamat lagi ke kala dah gini teruk nye weh.Jenuh berubat ni.Puas berkebas gaye nye.

    ReplyDelete
  13. Kawan rasa kalau noJ buat mcm ni, task hilang yamaha ego dia dulu....
    Jgn marah noJ...

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum,

    * Ni kena berkebas dengan kain itam nih weh rodong, selamat ke tok selamat keh tak taulah..

    * Hehehe...Keh rasa pon gitu juge en idi..

    ReplyDelete