Friday, 15 January 2010

Moh Kita Kongsi Ajalah


Assalamualaikum,

Dalam pada ada orang yang sangat kejam, ada pula orang yang sangat perihatin sehingga sanggup buat perkara yang orang lain tak sanggup.Lihatlah sendiri.

Sekian Wassalam.

18 comments:

  1. Ahh..maru ginie...ramei het nok berkonginya kena bagi masa ada jadual la..mekala gitu gayanya hehehe...

    ReplyDelete
  2. ambuih! smpai dpt award gambo ni. yg ni keh kontra sbb:
    1. bkmungkinan besor buleh mngambik 'hak' anok dia sniri (bmbng xckup susu, mklum la lmbu yg nyusu..)buat baik bior kena pada tmptnyer. hak ayoh anok tu xde kena mngena.
    2. mmg la lmbu ni haiwan suci dia org. sbb tu la masalah lmbu dlm bndor jdi isu xslesai2 kat sana.
    ke..guaner rodong2?
    cmner pun, mesej murni yg nok dkongsi buleh dfahami... :)

    ReplyDelete
  3. sibbaik kambing je... kalu di burma atau utara thailand... anak babi pon dia bagi nyusu sekali.. jenuh kena samakkk

    ReplyDelete
  4. eh silap, fawn ni ank ruse kan?

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum,

    * Yerlah en Yassin, kena bagi masa..kala dok tak terkejo..

    * En Pie, air susu ni sebenarnya semakin di sedut semakin banyak jadinya, kerana sedutan itu akan mengaktifkan kelenjar pengeluaran susu..cuma kalau yang hisap tu binatang, wallahualam...

    * Cemomoi, tu untuk orang bukan Islam tak mustahil...

    * Nasib baik aok tak berkongsi susu dengan kucing jah..

    ReplyDelete
  6. ander jugek gini yak..........kakakakaka

    ReplyDelete
  7. Anak unta ke anak rusa tu?..

    ReplyDelete
  8. sama ada lakonan atau ikhlas itu perkara lain..mari dilihat dari sudut kemanusiaan, pasti tak ramai yang sanggup buat begitu..Ingat tak kita pada kisah seorang pelacur yang memberi minum kepada seekor anjing?

    ReplyDelete
  9. bagus......nanti boleh jadi ibu susuan kat kambing tu hah..

    ReplyDelete
  10. aduss.. hehe, takut kene geget

    ReplyDelete
  11. Hanya si ibu jer yg tahu apa yg tersirat...aokme cakaklah apapun..

    ReplyDelete
  12. yah kah pecaya gerak hati weh. hak mulek ter mulek juge iter gone?

    ReplyDelete
  13. Mana boleh beri kong si lagu tu...
    Power kambing tu mana sama dgn manusia/baby//
    Mau kering nanti darah dalam badan tu...hisss.
    Beri rumput je lah...
    p/s-kasih tu biar bertempat dan berpada

    ReplyDelete
  14. sejuk hati saya tengok gambar tu !

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum rodong2 blogger keh,

    * al-Man, ander weh..tu namanya hati mulia..

    * anok rusa en Relevan..hehehe...

    * Yee en Nuar, keikhlasan tidak dapat diukur melalui penglihatan,

    * Tu satu dalam sejuta cikgu Jang..

    * Tak berebut endiem, kongsi aja, satu sorang.

    * Taklah maiyah, dia isap aja..macam baby gak..

    * Betul tu sha, cuma ibu yang mempunyai naluri keibuan, yang dapat merasakan perasaan anak rusa tu yang kehilangan ibunya..

    * Yerlah weh kelompen..

    * Tak per en Lana, air susu nih makin disedut makin banyak dia..

    * Sejak bila tukar gambar ni en Al-Lav,

    ReplyDelete
  16. Kelihatan ada dua sifat. Satu kebinatangan dan lagi satu kemanusiaan.

    ReplyDelete