Sunday 23 October 2011

Tempahan Bahulu Untuk Hari Raya Haji Dibuka Sekarang



Assalamualaikum

Selamat bercuti buat rodong2 yang berada di Pahang.
Semuga ceria2 selalu disamping keluarga tercinta.
Buat apa hari cuti ni, balik kampung ke, ambil kesempatan
cuti panjang?
Selamat menjalankan tugas buat rodong2 yang bekerja.

Hari ini saya nak cerita pasal baulu lagi.
Apalah lipislady ni tak habis2 pasal baulu.
Apa tak nya, baulu ni kan ke periuk nasik saya sekarang ni.
Tapi hari ni bukanlah nak cerita pasal baulu tak jadi,
baulu bermasaalah lagi

Hari ni saya nak promosi baulu saya.
Kepada sesiapa yang berhajat nak menghidangkan baulu
pada hari Raya Haji ni nanti,
atau sesaja nak makan baulu dengan air kopi masa minum petang
Kini Baulu Lipislady dah terbuka untuk tempahan.


Bahulu Lipislady

100 Biji = RM 38.00 - 50 biji RM 24.00
( Harga termasuk kos penghantaran)
Belian minimum 100 biji.
Boleh juga beli 50 biji,
kos penghantaran sama dengan 100 biji.


*~~~~~~*~~~~~~*~~~~~~*~~~~~~*~~~~~~*



Disamping itu saya juga ada menjual buah rotan,
tempahan juga boleh dibuat sekarang.

Buah Rotan

I kg. = RM 38.00 , 1/2 kg. = RM 24.00
( Harga termasuk kos penghantaran )



Untuk Tempahan

Sila hubungi Lipislady :

016-9540985

Wassalam.


No comments:

Post a Comment