Sunday, 8 April 2012

Selamat Makan Tengahari.

Assalamualaikum,

Selamat berhari minggu, selamat menjamu selera bersama keluarga,
masak apa tengahari ni? pagi tadi sarapan apa?


Ini gambar menu sarapan pagi Kakmah pagi tadi.
Sarapan sekali dengan makan tengahari rasanya.
dengan makananyang semacam ni kakmah rasa kenyang sampai 
sekarang, maklumlah perut kakmah ni bukan lebih makan sangat,
mulalah nak meragam.


Selera tak tengok menu pagi kakmah ni. Anak kakmah makan sebiji
 telur tiga suku, kakmah plak makan telor dadar. Kakmah makan sayur 
pun dengan cili sos aja. hehe..pelikkan, tapi selera kakmah kata sedap.
Apa boleh buat.

Jumpa lagi,
Wassalam.

10 comments:

  1. Salam Kak

    CM makan nasi lemak tengahari ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. W,sallam che mid,

      Nasiklemak ayam best gak untuk makan tengahari

      Delete
  2. Salam Kak,

    Makan pagi merangkap makan tghari tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. W,sallam Echam,

      Mana lama menghilang, tak nampak,
      Yer jimat masa memasak..

      Delete
    2. Koi ade je kak. Cuma ni baru nak aktif balik dengan blog.

      Delete
    3. Aok masuk takaful dah berapa lama,Echam,
      tak lama jadi orang kayalah yek...

      Delete
  3. salam kakmh..betul tu..yang penting selera kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W,sallam Acik Erna,

      Yer, dah selera kakmah macam tu,
      ikut ajalah.

      Delete
  4. Brunch la namanya. Hidangan yang sihat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W,sallam Mak Wardah,

      Kena mkan berat pepagi,boleh tahan lama sikit,
      sayur pun kena banyak, maklumlah dah berumur ni,
      macam2 masaalah mendatang..

      Delete