Sunday 16 October 2011

Proses Mengelim

Assalamualaikum,

Selamat Berhari Minggu, pegi mana hari ini, masak apa hari ni, saya percaya macam-macam yang kita dah buat hari minggu ni, ziarah keluarga ke, bertemu kawan2 atau rakan blogger, berkelah ke, jalan2 cuci mata ke, window shoping ke dan yang paling bestnya pergi shoppinglah. Saya hari ni tak pergi kemana-mana, cuma mengeram kat rumah saja. Tapi mengeram ada hasil. Tengoklah gambar2 kat bawah tu. Bahan kaitan saya semuanya dah dalam proses mengelim dah. Tapi saya suka lompat-lompat. kalau dah jemu buat yang satu, tukar kepada satu lagi. memang rasanya nak siapkan semua sekali gus.



Yang putih ni bakal alas meja saya, kecil aja, saya kelimkan dengan warna hijau, biar dia naik seri sikit, tak lama siap ni, boleh bentang atas meja. Tak sabar nak tengok dia terbentang.

Yang warna warni ni pun sebenarnya dah siap klim atau binding dengan warna biru tu. Tapi tersilap binding lah pulak, terpaksa saya buka semula, dan binding sekali lagi.





Selang-selang masa tu saya buat juga beberapa kuntum bunga teratai, tak tau nak buat apa lagi, cuma saya suka sangat tengok bunga yang berwarna warni tu, kecil aja sebenarnya, dan mudah sangat nak buat dia.



Ada tiga kuntum aja yang dah saya siapkan. kalau ikut hati 24 jam nak mengait, tapi tak kan tak makan, tak kerja, tak buat kerja2 wajib dan perlu kan???...

Oklah, semuga jumpa lagi,
Wassalam.

5 comments:

  1. Assalam LL..akak dah rajin sekarang ni..dulu rajin jugak.

    ReplyDelete
  2. salam kak mah,

    rajin sungguh ...
    ati ni bizi dgn anak2 nak exam kak
    tak kemana dan tak buat apa pun :)

    ReplyDelete
  3. ooo keh datang nok claim juga le

    ReplyDelete
  4. Wah rajin betul kakak kita ni. Boleh le guna masa raya haji nanti..

    ReplyDelete
  5. akak.. nak blaja mengait.. cantiknye...

    ReplyDelete