Wednesday 18 January 2012

Blog Macam Mana Yang Anda Suka.

Assalamualaikum,

Selamat malam. Apa khabar semua. Harap2 sihat dan sejahtera selalu ye. Malam ni saya tak nak cerita apa2,
cuma saya nak kawan2 kongsikan pendapat kawan2 tentang blog2 yang selalu kawan2 kunjungi. maksud saya bukan bercerita tentang blog tersebut. Cuma saya nak tahu diantara banyak2 blog yang ada di alam maya ni, blog apakah yang kawan2 minat dan suka sekali.

Harap2 kepada sesiapa saja yang mengunjungi dan baca entry ini, sudilah apa kiranya berkongsi dengan saya tentang blog2 yang kawan2 minat dan selalu kunjungi. Rasanya ini saja untuk malam ni. Sekian Wassalam.




9 comments:

  1. Rietta banyak yang rietta suka, yang ada infor berguna untuk rietta, kraftangan, sebab rietta suka seni, tapi xpndai nak buat,resepi cam blog nie, sebab sedang belajar memasak, cik abang suka air tangan kite, tapi kite xpndai masak, photografi, sbab rietta memang suka fotografi dan yang santai cam kehidupan harian yang bukan cam diari peribadi....

    Rietta suka blog nie sebab ada banyak resepi....tq tq tq....

    ReplyDelete
  2. Paling penting blog tak serabut :) dan loadingnya cepat itu pilhan saya. Cerita ikut suka penulislahkan :)

    ReplyDelete
  3. blog yg tak memenatkan otak bila baca..blog yg macam blog lipislady ni best.

    ReplyDelete
  4. semua suka
    selagi tidak berunsurkan fitnah menfitnah dan berbaur lucah

    ReplyDelete
  5. mana2 pun ok jerk bagi saya Kakmah..

    ReplyDelete
  6. firstly saya suka blog bab-bab agama(mestilah agama come firstkan)kemudian blog masak-masak...pandai masak pun sebab tengok blog cam ni lah...lepas tu suka blog yang ada info-info berguna,pasal keluarga, ..kemudian yang lain-lain tu sekadar penuhkan masa...suka membaca ..

    ReplyDelete
  7. Tak kisa.. Tp Sy suka ikut blog yg mana gaya penulisannya bersahaja.. nampak tulus tp berlapik jugak la walaupun menceritakan hal2 yg SILO dan TABOO..

    ReplyDelete
  8. LL..acik suka baca yang ada dilink acik bila berkesempatan..bila dah habis baca..acik akan baca pulak..mana2 blog yang ada dirumah kawan2 yang lain..bniasanya bila hari cuti baru ada kesempatan macam tu..

    ReplyDelete
  9. sy baca semua blog yg ada dlm bloglist sy.


    blog kegemaran lak yg santai-santai.

    ReplyDelete