Tuesday, 21 February 2012

Beginilah Nasib Ku.

Assalamualaikum,

11.30 malam,
hampir tengah malam,
tetiba perut menyanyi lagu keroncong,
telefon En Din,
mee ke nasi ke ada lagi ?,
mee abis, meehoon, nasi ada..
nak makan apa yek.
ish datanglah sini dulu
baru order.


11.45 malam
suasana sepi,
seorang diri,
makan nasi goreng,
rasa nak menitis air mata..
Cik Ina plak bantai ambil gambar..

jumpa lagi
Wassalam.



12 comments:

  1. kenapa nak menitis air mata ? pedas sangat ke ?

    (langsung tak simpati orang bersedih kan !)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sallam Tuan Haji Hamzah,

      mana tak menitis air mata,
      masa jalan2 nak ke kedai tu,
      ada serangga halus masuk mata,
      haha..pedih wooo...

      Delete
  2. terkejut ingt cik ina , saya : )
    cik ina pun selalu keseorangan bila anak dah keja. alah ciannya kalau dekat mau cik ina temankan makan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sallam cik ina,

      tu cik ina satu lagi,

      elok juga kalau cik ina dapat temankan saya,
      boleh borak sampai pagi hehe

      Delete
  3. Kakcik kalau lapar tetengah malam, tahan je perut samapi esok pagi (nak keluar sendiri tak berani!) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sallam kakcik,

      dah tak boleh tahanlah kakcik,
      makin tahan makin kuat bunyi keroncongnya.

      Delete
  4. salam..
    nampak sedap je bila
    tengah lapor nih..jangan
    sedih2 depan rezeki..baca
    Bismillah..makan je..he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. W,sallam,

      ye weh, sedih pun makan habis juga...hehe

      Delete
  5. ala kak apsal tak call je ida...sekali sekala nak gak kuar makan malam2..dah jarang leh kuar jam 11 malam ni...he he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sallam Ida,

      Memang teringat nak ajak kawan2 join sama,
      tapi dah tengah malam sangat..

      Delete
  6. Salam LL

    Sesekali kluar makan2 larut malam ok tuh.. Sambil borak2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. W,sallam DO,

      Tak ada kawan nak borak
      borak dengan tokei kedai ajalah...

      Delete